Schowek Twój schowek jest pusty
Twój koszyk jest pusty ...

Katalog produktów

Kontakt

  • SerwiTECH
    QTH: Wyganowska 14
    03-085 Warszawa
    NIP: PL5361016746
  • E-mail:sklep@elad.sklep.pl
  • Telefon603 072 918
    (UWAGA: tylko kwestie związane z zakupami w sklepie internetowym)
  • QTH LocatorKO02li
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 16.00, w soboty 10.00 - 14.00

Firmware & software

FDM-DUO

typ wersja data
RX 1.5 16/02/18
TX 1.3 03/07/18
USER 4.78 03/08/18
USB 4.09 11/06/18
FPGA 2.00 30/07/14
 

DUO-ART

typ wersja data
FW 1.02 28/06/18
UI 1.07 03/08/18
 

FDM-SW2

wersja data
3.019 19/06/18
1 » Zwrot towaru2

Zwrot towaru

Poniższa treść stanowi załącznik do Regulaminu

Sprzedaż konsumencka

Jeśli jesteś konsumentem - to zgodnie z obowiązującym prawem przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@elad.sklep.pl lub przez Panel Klenta
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: SerwiTECH, ul.Wyganowska 14, 03-85 Warszawa, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Koszty zapakowania oraz odesłania zwracanego towaru ponosi Kupujący, istnieje również  możliwość dostarczenia produktów do Sklepu osobiście.

Zwracany produkt przez konsumenta powinien być zapakowany oraz odesłany w taki sposób, aby podczas transportu nie uległ uszkodzeniu. Stanowi to bowiem gwarancję pomyślnie zakończonej transakcji między naszą firmą a klientem. Pamiętaj, że jeżeli towar jest oplombowany, plomby muszą pozostać nie naruszone.

Po przyjęciu oświadczenia ze strony klienta o odstąpieniu od umowy, nasz sklep zobowiązuje się do uregulowania płatności tj. zwrotu pieniędzy za zakupione towary w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez sklep zwrotu produktu. 

Zwrotowi ze strony naszego sklepu podlega cała kwota, jaką klient uiścił za zamawiany produkt, natomiast w przypadku, kiedy Klient wybrał inny sposób dostawy niż najtańszy, sklep nie ma obowiązku zwrotu dodatkowych kosztów poniesionych przez Konsumenta (Przykład: Jeśli Klient zamiast najtańszej formy wysyłki wybrał dostawę kurierem, która jest w cenniku droższa, Sprzedawca nie zwraca kosztów różnicy pomiędzy przesyłkami).

Sklep elad.sklep.pl nie przyjmuje zwrotów produktów wysyłanych za pobraniem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość przysługuje tylko w przypadku sprzedaży konsumenckiej.

Sprzedaż nie konsumencka

Chęć zwrotu towaru zakupionego w sklepie elad.sklep.pl można zgłosić w uzasadnionych przypadkach, dla towarów zakupionych nie dawniej niż 10 dni. Chęć zwrotu towaru należy zgłosić przez Panel Klienta. Zwrot towaru może nastąpić tylko i wyłącznie po uzgodnieniu i potwierdzeniu przez Sklep możliwości zwrotu, zaś Sklep obciąży w takim przypadku klienta kosztami związanymi z obsługą zwrotu, w wysokości od 50,- PLN netto. Zwroty bez uzgodnienia i potwierdzenia przez Sklep nie będą przyjmowane.


Przejdź do strony głównej
1. Znaki towarowe i graficzne są własnością odpowiednich firm i zostały użyte na tej stronie internetowej wyłącznie w celach informacyjnych.
2. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ewentualne błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie.
3. Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.).
© SerwiTECH 2007-2018